Eceatar gamzerk olmaz mı kuzum 🙃 güçleniyor artık sen daha dur biz 40 olcaz daha fazla acıyor 🤕 allah sağlık versin bebeklerimize napalım .
Busra_bugraaa gamzerk normal çünkü artık güçlendi bebiş bende 28. Haftadayım benimde başladı canımı acıtmaya
gamzerk Eceatar birde ilk defa oynarken kirt die bi ses geldi 2 kere oldu o neydi acaba ne oldu icerde 😂
Eceatar gamzerk valla hamileliğim bitecek neyin ne olduğunu çözemedim kuzum 😁😁 şu ara bizimki de titremeye başladı bende onu anlamıyorum 😬 bu kurt sesi eklem sesi gibiyse bebeğin eklemlernden geldiğini söylerler genelde ne kadar doğrudur bilemem ☺️
msrrf Eceatar 2 gun once kontrolum vardi . bende de bu titreme cok oluyodu doktora sordum. anne karninda cis yaparken titriyomus bazi bebisler 😂 sidikli bir oglum olacak sanirim.