Canaandmrhn 21 haftalık gebeyim bugün kontrole gittiğimde bebeğimin kalp atışının bir hızlı bir yavaş olduğunu öğrendim sorun değil dedi ama kafama çok takıldı bir hafta sonra tekrar gel dedi normalde 3 hafta da bir çağırırdı acaba normal mi