Rojda04 oğlumda suyum fazlaydı erken doğum riski vardı diyet önerdi çok şükür sorun olmadı 22+6 olsuk bunda da sınırda karbonhidrat ve şekerli gıdalardan uzak durmamı söyledi doktor şuan için risk yok ama dikkat etmem gerekiyor sizde dikkat edin olabildiğince tüketmeyin