Benim 7.hafta da oldu ilk defa hatta 9. Hafta da öyle bir oldu ki kanama acile gittim düştü sandım cok şükür iyiydi .. Şuan 11+4 haftalık olduk kanama alanı hala var küçük bir miktar .. iğne fitil kullanmıyorum doktorum tercih etmedi .. fetal dna testi de yapıldı çok şükür kromozom bozukluğu vs çıkmadı .. maalesef bazı kişilerde böyle kanama ara ara olabiliyormuş . Elbette herkesin ki bir değil gerçekten can sıkıcı bir durum