Kze Sema37 herhangi bi kanama icin doktora gitmelisniz bir sey yoktur umarim endiselenmeyin ama gitmeyi ihmal etmeyin
superstar_00 Sema37 Doktor demişti ki hebelikte hiçbir kanama masum değildie kendinizi korkutmayın doktora gidiniz bebeği bebeğin alanını keseyi kontrol etsinler tedbir amaçlı progestan fitil olarak yazıdırabilirsiniz.
MervEslinArden Sema37 Kahverengi lekelenme oldu kontrolde kese kenarında kanama olduğunu öğrendim progestan başlattı dr
Sema37 Umarım kötü bisey olmaz bugün keseye baktırdım küçücüktü ama bakarken doktor cok bastırdı canımın yandığını söyledim, normal demisti
[silindi] Hamileliğimin başında doktorum korkup hasteneye gelmem gereken 2 şey olduğunu söylemişti biri kanama biri de aşırı kusma bence gidin durmayın
Sema37 [silindi] yarına randavu düşürdüm baska bi doktora 1 damla kan lekesi ama devamı yok küçücük damla benim kalp ritmimle oynuyor
Melamial Bebek şu an bi cm bile yoktur basmayla bir şey olmaz yani. Kanama alanı kendiliğinden oluşuyor bebek sağlıksız gelişme gösterirse. Siz gidin baktırın. Sağlıklıysa progesteronla geçiyor zaten
Melamial Sema37 ilk hamileliklerde oluyor genelde bende de olmuştu. Progestan kullandım ve dinlendim sizde de bir şey yoktur inşallah 🙏🏼
Sema37 MervEslinArden merhaba 7 haftalıktan selam 🥰 rahimde aktif bi kanama görmedi iliski sonrası olabilir die 1 hafta iliski yasagi koydu ben bu korkuyla 7 ay daha yaklasmam 😇😅