obli Merhaba. Doktorum bugün folik asit bitince kullanmam için elenatal 2 yi önerdi. Aldım. Fakat içeriğinde a vitamini var. Bebeğe zararlı olabileceğini okudum. Doktoruma güveniyorum ama pimpirikliyim. Kullananlar var mı bu vitamini?
Anne-bebek1 obli ben kullanıyorum hamileliğimi öğrendiğim gün elenatal 1 le başladım 14. Haftadan itibaren de elenatal 2 ye geçtim. Hem özel hastanedeki doktorum hem devlette gittiğim doktor kullanmam gerektiğini söyledi
Aleynaceyhannnn obli ben kullanıyorum iki hamileliğimde de kullandım tüm multivitaminlerin içeriği benzer oluyor içeriğindeki a vitamini zarar verecek dozda değil korkmanıza gerek yok hamileler için özel bir multivitamin zaten