Cimbom inankı bu kişiden kişiye değişiyor normal doğumdan korkma aslında en sağlıklısı odur egzersiz yap, kendini rahatlat ve normal doğum yapabileceğine kendini ikna etmelisin.. eğer gerçekten yapamayacaksan veya normal olmasına bir engel var ise sezeryan doğum yap bence, bil ki her ikisinin de zorluğu var, normal doğumda epizyotomi dediğimiz dikişlerin olabilir, sezeryan da ameliyat aslında, dikişlerim ilk 10 gün sızladı evet şimdi halen arada ağrı oluyor, hapşurunca öksürünce, neyseki ben çabuk toparladim benimde ilk doğumumdu.. korkma Allah yardimcin oldun sağlıkla al bebeğini kucağına inşallah🙏🏽