Merhabalar bende 26 haftalık hamileyim suyum olması gerekenden fazla dedi doktorum karnım sürekli sertleşiyor ve göbeğim olması gerekenden çok büyük 48 kg hamile kaldım taşımakta zorlanıyorum 🙄 10 kg aldım doktor normal dedi ilk gebeliğimde insüşün kullandım bunda şeker yüklemesi yaptırdım ama çıkmadı şekerim daha 3 ayımız var nefes darlığımda oluyor bu sebeplerden erken doğum yapan var mı aranızda