Haziii ya benimde tam 20. Haftaya girince alt karın bölgemde baskı şişkinlik ve acıyla hafif ağrı gibi var öncesinde yoktu tedirgin oldum ama çoğu kişi normal olduğunu söyledi bendekide böyle gaz varmış gibi şişkinlik hissi adet öncesi olan o rahatsız edici hafif sancı gibi ama çocuğun büyüyüp vajinanın büyüdüğü için bu durumun normal olduğu söyleniyor