neslsah-1 Selothatun 32 den beri kafası aşağıda bakalım 36+4 te kontrole gidicez ama hissediyorum aynı hala
Minik_kuzularim Benimki başının üstünde doğum pozisyonundaydi doğum yapacağım gün 38+6da tekrar totosunun üstüne dönmüş hepimize supriz oldu 🙂
Gencoglugizem Benim eşşek de son iki muayenede yerleşmişti suyum gelince korkup beyni dönmüş sanırım 😂😂
Selothatun Gencoglugizem keşke benimde öyle olsa😂 bugün randevum var inşallah dönmüştür. Yoksa 2 normalden sonra pazartesi sezaryen diyor doktorum🥲
Selothatun neslsah-1 inşallah öyle kalır dönmez🥹 benim ki 37 de ters döndü. Çatı muayenesi olacakken iptal oldu
Minik_kuzularim Selothatun evet ama tombikti istesemde normal dogmazdi o yüzden sezeryan oldu boşuna beklemeyelim daha çok kilo alır demişti doktor planlı sezaryan oldu🙂
neslsah-1 Selothatun hayırlısı olsun iyi olsunda hyırlısıyla kıcağıma alıymda sezeryn norml pek dert etmiyorm
senanurtn Bi asagi bi yukari 2 kez dondukten sonra 38+5 te mecburi sezaryen olduk 🤷🏻♀️ son gune kadar tersti hatta ameliyatta dinledim poposuyla geliyor demislerdi son ana kadar ayni