Zeyneb99 canım eşin pozitifse doktorun ara ara indirekt coombs denen bi test var uyuşmazlıktan etkilenip etkilenmediğine bakılıyo ondan isteyebilir negatif çıkarsa bi sorun yok 28. Haftada da uyuşmazlık iğnesi yapılıyo ben de iki hafta sonra yaptırıcam. 28. Haftadan önce kanaman vs olursa iğneyi hemen yapıyolar. Ayrıca doğumdan sonra da bebeğin kan grubuna bakılıyo eğer pozitifse tekrar iğne yapılıyo (72 saat içinde) bildiklerim bu kadar 😊