Sezaryen olalı 13 gün oldu başta kanamam açık renkteydi. Açık renkteydi hiç kırmızı değildi. 3-4 gündür kırmızı gelmeye başladı ve koku da hissettim. Hiç bir rahatsızlık hissim yok ama koku beni tedirgin etti. Perşembe gününe kontrole gideceğim öncesinde gitmiştim ultrasonla baktı doktor dikişlerimi kontrol etti . Kanamam çok değil. Başta 500mg antibiyotik kullandım hastaneden çıktıktan sonra.Kontrole gittiğimde kolumun altında şişlik oldu 1000mg agumentin kullandım diğer antibiyotiği bıraktım. Buna rağmen acaba bu koku enfeksiyon mu yoksa normal mi koku olması? Doktora gideceğim sadece merak ettiğim için burada da sormak istedim.