Merhaba arkadaşlar,4 yıllık evliyim 2 yıl önce femera çatlatma iğnesi denedik olmadı,daha sonra 1,5 sene başka sebepten korundum mayıstan beri tekrar denemeye başladık..bu süreçte kaç kez test yaptım saymadım bile,pcoluyum ilaçsız regl olmuyorum maalesef..tatile gittik geldik kafamdan attım yine olmadı..doktora gittim tekrardan regl söktürücü aldım onu kullanıyorum regl olduktan sonra ovülaston testi soğan suyu vs denemek istiyorum.
Diyetisyen desteği,inositol takviye vs kullanıyorum,bakalım rabbim en güzelini en hayırlısını bilir ama böyle sanki o ikinci çizgiyi hiç göremeyecek gibi hissediyorum videolar izliyorum o diyorum ki bende böyle sevinecek miyim eşime nasıl söylerim vs vs kafamdan bi sürü düşünce geçiyor,normalde bu kadar olumsuz düşünmem ama bu aralar çok sık oluyor sizlerle de paylaşmak istedim belki benimle suan bu düşünceleri paylaşanlar vardır birbirimize umut oluruz diye 🫶🌸