Ben anlatayım canım sana 40+1 de bir anda sancim başladı bir arkadaşım verdi bana da o güne kadar ne sancı ne ağrı ne su ne nişan hicbirseyim yokken suya koydum otu suda bu açılmaya başladıkça benim sancılar Bi başladı sabaha doğum:) ve o an tabi aklıma gelip bakmadım ben ona da yormadim ertesi gün aklıma geldi evdekiler baktı kabak çiçeği gibi açılmıştı tıbben ve dinen de yeri var o suda açıldıkça rahmin açılmaya başlıyor dogumdan sonrada suda çıkartmak gerekiyor ki kapansın diye