nurhuma17 bana herkes oyke dedi dogumdan sonra doktorum bana dusunuyonmu tekrar dedi bende hayırlı piskolejik olarak hazır değilim o zaman istersen 1 sene dinlen yada hazir hissettiğin an korunmayi bırak dedi bunu bana doktorum tavsiye etti kesinlikle 2 sene felan bekle demedi hamileligime gelince çok rahatım şimdilik bi sorunum yok inşallah böyle sorunsuz atlatırım hamileligimi suam saat 12 olunca 12 haftaligiz ama daha detaylı sormak istediğin varsa yaşıtlarım 🥰