Bugüne kadar böyle bir tanı veren olmadı kaç aydır kadın doğuma gidiyorum özel-devlet küçük myom var dediler bir tane, bugün doktor polikistik görüntü var dedi kendimi bildim biledi adetim düzenli bir tane de çocuğum var ne yapmam lazım şimdi doktor 1 yıl bekle diyor 6 ay oldu korunmayı bırakalı