Anneler 14+4 haftalığım 2 gün hastanede kanama şikayetiyle yatmıştım o zaman idrar tahlili vermiştim enfeksiyon değerim 12 çıkmıştı. Hastanede toz tek seferlik ilaç verilmişti. Daha bir şey kullanmadım ama yarın tekrar idrar tahlili vereceğim ama böbreklerimin olduğu yer ağrıyor nasıl geçer ya ne iyi gelir ? 😣