Fatma033 insülin kullanıyor musun? Benim de bazen 140 ın üzerinde olduğu oluyor ama genelde 110-120 lerde kalıyor bir de sabah açlıklarım yüksek çıkıyor 110 falan normal açlıklar 75-80 😅 benim tip1 de değil tip2 de tip1 buçuk diyorlar ama daha tam tanı konmadı