Ktsynr benim de 22 haftadan beri kasılmalarım oluyor hastaneye yatış yapıldı 2 hafta boyu günde 2 defa endol fitil verildi. Kasılmalarımı azaltmıştı ama şimdi yeniden çok arttı. Doktor da artık endol değil adalat ile devam edeceğiz günde 2 defa dedi. Çünkü servikal uzunluğumu kısaltmaya başladı iyice. Yan etki yaptı mı sizde tansiyon düşürme, ödem gibi. Bi de işe yaradı mı acaba ilaç?