Kızlar hangi hastaneye gidersem gideyim her doktor bebegin basi büyük normal dogum zor olur diyor bende devlette yapacağım dogumumu sizce bebegin basi büyük olunca gerçekten normal dogum zor mu ?? Ve devlette de eğer ki zor olursa , mecburi olursa sezeryana alırlar mı normal dogum yapanlar yardımcı olursa sevinirim