eyl3ss Tamamını okuyamamakla birlikte yorumlara biraz föz gezdirdim. Ben de geçen sene Aralık 18′de aslında 9+5 hamilelikteyken bebeğimin sizinki gibi 7+5 te kalbi durmuş ve kürtaj oldum. Hemen arkasından hem şehir hastanesinde hem de üniversite hastanesinde pıhtılaşma ve genetik kromozom sayımı tahlilleri yapıldı. Ufak derecede pıhtılaşma çıktı. Kaybımın 1 ay ardından gittiğim bir kadın doğum doktoru yumurtalıklarımın iyi derecede olduğunu, ufak bir pıhtı kaldığını, düşmesinin ardından korunmayı bırakabileceğimi söyledi. Ben pıhtı için vajinal sülük yaptırdım sonrasında korunmayı bıraktık. Şimdi Allah nasip ederse 20 gün sonra oğlumuza kavuşacağız inşallah 🌷