Bana da bebek iri çatın çok yakın o yüzden olmaz gözüyle bakıyor doktorum. Ama ben 2 doktora gidiyorum normal doğumu destekleyen doktorum ile devam etmek istiyorum. Kızlar arkadaşım daha yeni normal doğum yaptı ve inanır mısınız sanki bebeği başkası doğurmuş da o bakıyormuş gibi öyle rahat öyle ağrısız. Evet öncesi ağrıları kolay değil ama inanın çok fazla sezeryan hastası baktım herkes kolay geçirmiyor ve sezeryan sonrası ağrılar çok ağır olabiliyor. Ben normal doğumu bekliyorum inşallah su gibi doğum yaparız hepimiz 🌸