Rabiaaa53 Hamiş anneler kaçıncı haftadasınız ve kaç kilo aldınız acaba doğuran annişler içinde hamileliği kaç kilo alarak bitirdiniz acaba kendimi çok kilo almış gibi hissediyorum sürekli vücudum değişti 🥹💕
Goksunn Rabiaaa53 +27 kilo ile bitirdim 😂 doğumda 10 kilo gitti 17 kilo üstümde kaldı bebeğim doğalı 2 ay oldu
Rabiaaa53 Goksunn benim daha 5.ayım olacak olmamış galiba bi 9 kilom var bebekle birlikte bende o kilolarda anca bitiririm 2.tremestere girdim bir iştah geldi hortum gibi çekiyorum 😂😅🥲🥰
Kontes001 56 kilo ile hamile kaldım. 68 ile bitirdim 12 kilo alarak. 11. Günde 8 kilo gitti kaldı 4 kilo
Rabiaaa53 Kontes001 ben daha 18+2 +9 kilo bana fenalık geldi aranızda en anormal kilo alan benim galiba 🥲😂
Rabiaaa53 Ayysuu +13 yani bende senden 2 hafta gerideyim +8 kendimi kötü hissediyorum bazen her yerim şişmiş gibi geliyor 🥲
Smyrmz Ayysuu şekerinize baktırdınız mı yanlış anlamayın yadırgayamam asla sadece haftanız için bi tık yüksek kilo almışsınız sizi de bebeği de etkileyebilir lütfen doktorunuza söyleyin
Rabiaaa53 Dlkkoge maşallah ya ben 20. Haftaya doğru gidiyorum 18+2yim artı 9 10kilo maşallahım var davar gibi yiyorum ayıptır demesi ne edeceğim bilmem 🥲
Rabiaaa53 User33 kilo veren çok var bende ilk tremesterde hep kustum kilo alamadım o kadar 2.de de iştah geldi kıyamet gibi ne olcak bilmem kaç kiloyla kapatacağım şuan 9 10 kilo fazlam var 🥲
Rabiaaa53 Bume ay canım benim maşallah yine ben ne yapayım daha 5 ay olmamış 2 hafta var 9 10 kilo kadar almışımdır tartıya göre bebekle birlikte 2.tremestere girince böyle oldu ya 1de böyle kilo almıyordum🥲
616171_ Rabiaaa53 benimde öyle oldu ya resmen öyle böyle açlık değil 23 haftalık oldum 8 kilo almışım bu kendimi tutmuş halim birde doğuma kadar kaç olacağım acaba ve çok şiştim:((
Rabiaaa53 14022024 ben biraz hızlı gittim ya inşallah en fazla 10 12 kilo almış bitirebilirim sanmıyorum ama 9 kilo aldım şuana kadar
Rabiaaa53 Zeynep1283 maşallah o kadar kilo alımı normalmiş canım benim doğurunca çoğu gidecek benim gidişat iyi değil ya 18+2 9 10 kilo almışım
1Ali Rabiaaa53 doğurunca biraz dikkat ederek verirsin, kimisi ilk aylar çok alıyormuş kimisi son aylar. Dert etme bebek iyi olsun yeter
Rabiaaa53 Seymaalp maşallah canım kilo almamak güzel şans ya ben alıyorum 2.tremesterde bi anda bi kilo alışı oldu ne olacak bilmem