basakc36 37+4 te doğum yaptım doktor 2800gr demişti 2530gr doğdu. Benim de karnım küçüktü zaten zayıftım herkes şaşırıyordu haftamı söylediğimde. Şimdi eski kiloma döndüm sayılır. Zayıf doğsa da endişelenmeyin. Doktor sorun görmüyorsa zayıflık bi problem değil. Bana doktorum çok iri bi bebek olmayacak belli dedi. Şimdi doğsa kuvöze girmez demişti 36. Haftamda. Organ gelişimi iyiyse endişe etmeyin. Sağlıkla alın kucağınıza🙏🏻