Arkadaşlar merhaba.
Daha önce ağda yaptırıyordum sonra lazere gitmiştim. Egzamadan dolayı lazerimin seanslarını bitirmemiştim şimdi gebelik sürecinde tekrar mecbur ağlaya gideceğim. Fakat bu bazı yerler Hamile ağladı diye ayırıyor. Normal ağdadan ne farkı var çözemedim 😅😂bilenler bizi bir aydınlatabilir mi 😂💚💃🏻