Muhammedmomss şükür alışveriş meselesi kapandı herşeyimiz tam en son bunları aldım umarım memnun kalırım aldıklarımdan sizlerde durum nasıl
48lipastelboya Muhammedmomss çok güzel hepsi de güzel günlerde kullanın ☺️Ateş ölçerin ekran resmini aldım almamıştım henüz kullanışlı birleye benziyor
Alpmom__ Muhammedmomss güle güle kullanın . Bizde bugün odasını, göğüsle ilgili ürünleri ped , krem ve kıyafet aldık biraz 😍 daha eksik birkaç şey var diğer aylarda hallederiz inşallah
Muhammedmomss Alpmom__ inşallah ☺ kıyafetlerini yıkadım çantasını yapıcam 30 haftalık oluyumda şimdi 27+4 haftalığız
Muhammedmomss rumikaa güle güle kullanın çok güzeller kundak gerekli olurmu acaba bebimde hevesim var onda
Alpmom__ Muhammedmomss bende 24. Haftadayım . Daha eksik kıyafetleri var . Odasına da 45 güne anca gelir dediler . 29-30 arası en ideal zaman 🥲😍
rumikaa Muhammedmomss teşekkür ederim. Sonuçta kış bebeği olacak bence lazım olur tabi ben ablamın önerisiyle aldım çok kullanışlı oluyor vs dedi.
Muhammedmomss rumikaa evet kış bebişleri benimki tam aralığın ortası veya sonuna denk geliyo inşallah