Vesile_00 korkmayın öncelikle, zaten ilaç vermiyorlar ağrın oldukça parol iç demişlerdi. Parol hamilelikte de kullanılıyor. Bol sıvı tüketin, meyve yeyin geçiyor bir hafta içinde, bebeğe de zararı olmaz. Ama yine doktoruna söyleyin, ben hamilelikte iki kez influenza geçirdim çok ağırdı, dahiliye doktoruna yönlendirdi doktorum ikisinin kontrolün de ilaçlar kullandım bebekte hiç bir problem yoktu. Korkulacak bir şey yok.