Kızlar ben yaptıramadım bazı nedenlerden dolayı zamanını da kaçırdım
Sağlık ocağında açlık tokluk baktılar
Açlık 88 tokluk 104 iyi değerin dedi doktor
Nasıl oluyo bu durumlar
Açlik tokluk bakınca anlaşılıyor mu
Rutin kan değerlerimde de şeker hep 70-80 arası seyretmiş