Zuluss Ben 29 haftalık hamileyim oturup kalkarken oram ağrıyor şimdi hapşurdu uzanıyordum çok kötü acıdı oram acaba çocuk aşağıdamı bu gün baya gezdim ondanda olabilirmi böyle olan varmı bu haftada
Sophisticated Bende de o şekilde acı oluyor dinlenmek gerekiyor geçmesi için çocuk ağırlaşıyor diye düşünüyorum.
Zuluss Sophisticated ilk hamileliğimde hiç hamile değilmişim gibiydim ne kusma ne ağrı hiç birşey ama bunda kursma yok ama ağrım çok oluyor bacak aramda eşim giydiriyor çorabımı falan ayağımı dahi haldıramıyorum