Merhaba arkadaşlar Bat 26 olarak Bekliyordum. 27’sinde akşam regl oldum. Ancak leke geldi sonrasında devam etmedi ben de hani ertesi güne kadar sökülür diye bekledim Ertesi gün gördüm sonrasında akşamdan sonra da kesildi ve dün sadece bir küçük leke oldu ve sonrasında da gelmedi bu şekilde yaşayan var mı neden olduğu bu şekilde daha önce hiç yaşamadım stresten olabilir mi aklıma takıldı