Umtsen Ayin 22 sinde doğum yaptım sezeryan. Perşembe günü iki dikiş atildi açıldığı için. 10 gün oldu toplamda. Tam olarak ne zaman korse takmaliyim agrilarim bazen oluyor hâlâ. Korse derken sadece karın korsesi
Civcivlerinannesi Umtsen daha çok yeni rahmin kendini toparlaması karın kaslarının kendini toparlaması lazım. Dikişleriniz de tam kaynaması lazım 20 gün sonra falan doktorunuz onaylarsa kullanabilirsiniz
Safkafam Umtsen Rahim yerine inmeden takmayın,rahim sarkması olabilir. Doktorunuz muayene etsin onaylarsa takarsınız
Bersu3434 Umtsen ben hiç korse takmadım kendiliğinden karnım yavaş yavaş eski haline döndü korsenin pek çok zararını okumuştum zaten özellikle annemin kardeşimde karnı rahmine yapışmıştı doğum sonrası korseden kaynaklı olabilir demişti doktoru
Umtsen Civcivlerinannesi kontrolumuz vardi bebeğin ile benim randevum olmadığı için bakılmadi kendiside yoktu. Memlekete doğum yaptım. Cumartesi günü evime İstanbul’a döneceğim. Ordada kimse bakmaz bana sanmıyorum