Kızlar şimdi benim özeldeki doktorum 11 haftanın içindeyken cinsiyeti erkek dedi hatta %98 erkek dedi. Neyse sonra bugün devlette kontrolüm vardı . 16.haftaya giriyoruz bi 2 gün sonra . Devletteki doktor bugün kıza benziyor ben kıza benzettim ama emin değilim 2 hafta sonra tekrar bakalım dedi . Benim de kafam karıştı erkek olduğunu düşünüyorum ama içimden de acaba mı dedim bi. Böyle bi durumu yaşayan var mı sizce hangisinin tahmini doğru acaba ya 😅