38 haftadan yazıyorum bebeğim yan sola doğru duruyor dönmeye niyeti yok gibi, her şeyi yaptım okunacak dualar hareketler temizlik nasip bazı şeyler cuma günü doktora gidecem artık Umut yoksa sezeryanı kabul edecem sağlıklı olalım da ikimiz bunlarda atlatılır, keşke dememek için de çabalıyorum siZ de durumlar nasıl