Merveece 32 haftalıkken alınacak raporu illa 32+0 da mı almamız lazım 32+ 5 yada 32+6 da da calısamaz raporu alabilir miyim ?
Cansu-2600 Merveece Ben 32+5te almıştım raporu doktorum rapora yazarken 32+0 olarak yazmış yani bı sorun olmadı. Hatta raporu aldıktan sonra 1 hafta daha gittim işe ama o gittiğim bir haftada raporlu olarak gözüktüm
Papatyam1212 Gizemmm-61 evet verecek de 32+0 da mı almam gerek direk iş yerime de aynı gün mü vermeliyim
Mucizem0301 Ben 32+0dan aldım ertesi gün de işyerine verdim.calisaamaz duruma gelince ya rapor al ya da dilekçe yazalım dediler.