Tugcev Merhaba kızlar. 10 gün içinde sadece 1 kontrol hakkımız oluyor değil mi ? 10 gün içinde 1 kontrolden sonra tekrar gitsek ücret ödüyoruz ?
Pembesarelle2 Tugcev Evet 10 gün içerisinde 1 defa ücretsiz kontrol olabiliyorsunuz 11. Gün gitseniz ücret ödüyorsunuz 🌸
Dilan_Deniz Tugcev evet biz 9 cu günde gittik muayene ödemedik fakat tahlil ücretleri için ödeme yaptık
MSP Tugcev kontrol süresince 1 kez hakkınız yok yani en azından gittiğim hastanede öyle.. kontrol süresince 2-3 ke gittik ödeme yapmadık muayene için
poyrazmom_ Tugcev 10 gün içinde 1 kez hakkın yok canım ben sorduğumda istediğiniz kadar gelebilirsiniz dediler
Tugcev Pembesarelle2 biz çocuk için gidiyoruz da pazartesi günü gittik normalde ücret ödedik bugün kontrol muayenesine gittik takip amaçlı doktor Perşembe de görmek istedi. 4. Gün normalde ama 3 muayeneye gitmiş olcaz onu merak ettim de 😊