ezzie Merhaba kızlar ben bugün 39+0 oldum ve aşırı mide bulantım var acaba doğum belirtisimi bilen varmı? İlk kızımda mide bulantısıyla kusmayla hastaneye gittikten 2 gün sonra doğum olmuştu acaba yaşayan varmı?
GamzeOnderTasal ezzie doğurmuşsunuzdur diye düşünüyorum. Bende 38 olcam yarin bhgun miden cok bulaniyor, sizin sonuc ne oldu