okuyananneeeee Kızlar adetim 5 gün gecikti , 3300 çıktı, kaç haftalık oluyor ve ikiz değildir değil mi ? Bir kaç kişi öyle ihtimalden bahsetti korktum dA
myangelson okuyananneeeee son adet tarihiniz ile belli olur haftanız. İkiz olduğu betadan anlaşılmaz ultrason ile belli olur. Ona bakarsanız bana doktorların verdigi tarihe göre adet gününde 4000 beta ile öğrendim tek bebek. Ayrıca betaniz normal öyle aman aman bir yukseklik yok
Miniklerinannesiyim okuyananneeeee degerim normal benimki ilk kızımda 6. Gun gecikmemde betam 6binin üstündeydi
Brcuburci okuyananneeeee ikiz olunca dahada yüksek çıkıyor diye biliyorum bence sizinki normalde bir kaç gün sonra daha da artıyor zatn kese gorursunuz