Kbraaaacaaa canım ben hiç hissetmedim yada normal olarak algıladım hafif hafif batmalar oluyordu, karnım sertleşiyordu ama dönüyordur hareket ediyordur diye normal algılıyordum. Ama normal değilmiş işte şimdi 30.haftadan beri ful yatıyorum. sadece bi kaç gündür yine aşağı doğru baskısı aşırı arttı ve tekmeleri çok sertleşti, cuma günü kontrolüm var hayırlısı olsun istiyorum artık rabbim zamanında kucağımıza almayı nasip etsin inşallah