Btl42 21 haftalık hamileyim bebeğim aşağıdaymış ve 3 cm kapalıymış ben çalışıyorum bi de ama doktorum bişey demedi bi haftadır karnım ağrıyo baskı gibi hissediyorum böyle olan var mı
Kbrarsln Btl42 canım bende 22 haftadayım benimde aşada sürekli hissediyorum o yüzden yatıyorum bu aralar sende dinlenmelisin
Btl42 Kbrarsln evde olduğum zamanlar sürekli yatmaya çalışıyorum ama hafta içi işte yatamıyorum doktor çalışabilirsin dedi ama içim rahat değil ağrım oluyo işte kafam karıştı