Merhaba,
Ben haziran ayında hamile olduğumu öğrendim ve kese şekil bozukluğu vardı, ardından bebeğimin kalbi durdu kürtaj olmak zorunda kaldım 24 temmuzda. Daha sonra rahim kalınlaşması ve polikistik olduğunu söyledi doktor, polikistik olduğunu biliyordum zaten. Şu an yine gebelik düşünüyorum fakat düşük tekrarlamasından korkuyorum. Bugün 1 Ekim henüz hamile kalamadım kürtaj 24 temmuzda olmuştu, kürtajdan ne kadar süre sonra hamile kaldınız ve doğru olan nedir bilgi verir misiniz ?