48lipastelboya atesnzm 34. Haftada suyun çok fazla bebek de kilolu demişti şimdi 37 ye geldim şu fazlalığı düzeldi hatta bebeğim bir hafta içinde de az kilo aldı
Melekannedi atesnzm benimde şuan suyu fazla 27+2 haftadayım şeker ölçümü yaptırıyor hamur işi ve meyveyi kesiyor şeker ölçüsünde bir sorun yok kilosu için bir şey demedi perşembe tekrar ölçümledi göstermek için gidicem
atesnzm 48lipastelboya benim git gide artıyor gebelik şekerimde yok ama olumsuz bişey demedi doktor zaten her hafta kontrole gidiyorum ama suyun fazla olması erken doğumu getirir mi 32. Haftadayım baş aşağı dönmüş
48lipastelboya atesnzm Bana da dediler erken doğuma sebep oluyor diye ama olmadı, hamur işi Abur cubur tarzı şeyler yeme onlar artırıyormuş benimki 30. Haftadan beri baş geliş o da erken doğum belirtisi değil merak etme
CeylanAk Benimde suyum fazla iki haftada bir kontrole gidiyorum biraz azalma var 27. Haftadayım aburcuburu kestim diyetteyim doktorum stres yapma böyle doğum yapan çok hastam var dedi geçen hafta kontrolde baş aşağı olduğunu öğrendim çok yorma kendini dedi
atesnzm Melekannedi şeker çıkmadı bende biraz iri belki bu yüzden de suyu fazla olabiliyormuş şükür sıkıntısı yok şu anda
C34 Melekannedi 22 haftalik hamileyim ayrıntılı ultrasyon da dr suyun fazla dedi seker yüklemesi yapmama gerek var mi
Glchan_34 @atesnzm bütün hamilelik boyunca suyum fazlaydı doktor erken doğum riski yaratır demesine rağmen 39+5 e kadar durdu sebebi de anlaşılmıyormuş doktor şeker takibi istemişti günde dört kere ama onunla da alakalı bişey değildi normal geliyordu