Brconr normalde 3bin üstü kese gözükür diye biliyordum ilk gebeliğimden ama Şuan 2.gebeliğim 6500lerde çıkmıştı betam fakat kese gözükmedi devlet hastanesine gittiğimden gözükmemiş olabilir ama ilkinde de kese 7 kalp atışı filan 8.haftayı bulmuştu o yüzden görmemek beklediğim bişey olduğu için çokta önemsemiyorum bi kere beta baktırdım daha da hiç baktırmadım.Erkenden gitmenin bi anlamı yok bence bekleyin 6-7.hafta gibi gidin