Tatlianne35 benm de dolgun düştü. 2. Trimestirde olmama rağmen hiçbir devlet doktoru yapmadı. 3 doktor gzdim. Hiçbir devlet kadı dogumu da onay vermedi, 3 kadın doğum gezdim. En sonunda özelde yaptiracaktm ki madem bu kdr riskli o zaman son ana kadar bekleyeyim dedm. 3.5 ay var doğuma. İnşallah sıkıntı çıkmaz, enfeksiyin kapmaz. Kaparsa yaptiricam mecbur ki doktorlar doğuma 1 hafta kala dışını yaptifin hastalarm bile oldu dedi. Yani yapilabilir ancak tam teşekküllü kadın doğum ve dış bölümü olan bir özel hastneye gitmeniz lazım. Onlar emin olun yaparlar. Enfeksiyon bebeğe daha zararlı o yüzden özele gidin halledin isiniizi. Ben enfeksiyon kapmasin diye dua ediyorm yoksa mecbur gidip yaptiricam özelde. Bebekler etkiye tepki verdkleri için ve nasıl bir tepki vereceklerini de kestiremedikleei için( ilk 3 ayda düşük riski, son üç ayda erken doğum riski vs) yapmayı onermiyolar ama sizinki artk enfeksiyon kapmış gidin ozele