bkdusunenanne 8 haftalığız bugün sol kasığımda ara ara sancı oluyo bi iki saniye şeklinde geçiyo sonra yine oluyo iğne batıyormuş gibi sizce bu normalmi
4147 Evet benim de o haftalarda öyleydi ileriki haftalarda da rshim ağrısına dönüşüyo ara ara. Tamamen vücudun hamileliğe alışması ve rshmin genişlemesi ile alakalı. Yine de doktor kontrolünde gittiğiniz zaman söylersiniz