Firdooo409 güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Benim ilk gebelikti pek fikrim yoktu 20.15 de suyum geldi doktorun uyarı verdiği gün hazırlandım hastaneye gittim 23 de sancılar gelmeye başladı ama 8 dk da bir sabah 6 gibi 3 4 dk da bir geliyordu ama kendimi artık kötü hissetmeye başlamıştım ebemden epidural yapılmasını istedim yaptılar iki saate yakın o şekilde geçti ama açıklık olmasına rağmen bebek kanala inmeyince kestiler epidurali birde suni verdiler öyle olunca tabii gerçek doğum başladı benim için o kısımda yaklaşık 2 saat sürdü ebelerler hareket yürüyüş Plates topunda secde pozisyonu ile karşıladım sancıları yalan olmasın zordu o esnalar artık ıkınma isteği geliyordu hazırladılar aldılar çatala doktorum geldi size en büyük tavsiyem asla sözlerini dinlememezlik yapmayın ebe ve doktorun onlarla yönetmek ilerlemek en doğru olanı. Ben ıkındım ama bebek kaçıp duruyordu o yüzden o ıkınma faslıda biraz uzun sürdü ama hep dediklerini dinledim 11.22 de yavrum kucağıma verildi çok şükür. Aslında pozitife yakın bir doğum ama ben daha rahat geçer diye umuyordum epiduralle o öyle olmadı maalesef ama iki saat bile nefes almak çok iyi geldi . Dilerim hayırlı güzel doğumunuz olur. Sağ Salim kavuşursunuz yavrunuzla🙏🏻🌸