Kızlar 26+2 günlük gebeyim. Hamileliğimde astım olduğumu öğrendim. Bu sefer gittiğimde astım için Fastair 100 mcg/6 mcg yazıldı. Doğum doktoruma soramadım. İçeriğini okuduğumda yarık damak ve rahim içi büyüme geriliği gibi gelişim bozukluğu yapabiliyormuş. Doktor gebe olduğumu bilerek verdi. Tereddüt ettim daha önce kullanıp yan etki görmeyen var mı?