ozgese-s benimde böyle ya ilk hamileliğimde oğlum nerdeyse 3 hafta önde giderdi ama kızım hamileliğim boyunca ya haftasında ya da 1 hafta geride görünüyor şimdi 32 hafta olduk yine 1 hafta geride ama doktorum sağlığı yerinde diyor ben de minyon olucak demekki diyerek kendimi rahatlatmaya çalışıyorum🥲