Benim bebeğim de aşağıda doktor aynı dinlenmen gerek dedi ama birinci sınıfa giden kızım var onun koşturmasından çok yatamıyorum, 36 haftalık olduk artık ama nasip bilemiyorum daha küçük doğup sağlıkla çıkan da var 37de küveze giren de, iyi düşünelim iyi olsun sağlıkla ve vaktinde gelsinler inşallah