Yenianne6161 Merhaba anneler, 6 aylık gebeyim doktor d vitamini demir vitamini ve balık yağı verdi 3. Aydan sonra düzenli kullandım ama bu son haftalarda biraz azalttım , sizler neleri kullanıyorsunuz ve ne sıklıkla ??
pembebiranneadayi Yenianne6161 12. haftadan sonra düzenli olarak doğuma kadar elenatal 2 , demir ilacı kullandım . Doğumdan sonra ise balık yagini sütüm yağlansın diye kullanmıştım diğer vitaminler hariç