Kızlar dün farklı bir durumdan dolayı acile gittim acilden doktor bana bebeğimin bir böbreğinde hafif genişleme var dedi neden dedim ? erkek olduğu için dedi böyle bir açıklama olabilir mi ? 2 haftada bir ultrasona giriyorum böyle bir şey olsa doktor söylemez miydi gerçekten moralim bozuldu yaşayan var mı ? Daha detaylıya iki hafta var 😒